БАГРІЙ Тетяна Єфремівна

Викладач кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії

Освіта: Ровенський державний педагогічний інститут імені Д.З. Мануїльського (1983р.) зі спеціальності “Вчитель музики”

 

Дисципліни, що викладаються:

  1. Хоровий клас;
  2. Хорове диригування;
  3. Методика роботи зі шкільним хоровим колективом;
  4. Виконавське мистецтво (вивчення шкільної пісні).

 

 

 

Досягнення:

Диплом лауреата І ступеня на Хоровії асамблеї – керівник Жіночої хорової капели (березень, 2015 р., м.Мелітополь)

Диплом лауреата ІІ ступеня на Пасхальному фестивалю «Христос воскресе» (квітень, 2015 р., м.Мелітополь)

Диплом Лауреата ІІ ступеня на Міжнародному конкурсі “STARS OF GREECE 2021 – ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 2021” . Хормейстер ансамблю викладачів та аспіратнів “ДаринаЛада” (2021, Греція).

 

Наукові інтереси:

Основним напрямком наукових досліджень є питання художньо-виконавського і особистісного зростання педагога-музиканта, хорове виконавство.

 

Перелік публікацій:

  1. Творчість Ганни Гаврилець: від витоків до світового визнанн. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – Випуск ХІ. – Мелітополь: – 2013. – С. 153-156. Фахове видання – переглянути публікацію.
  2. Диригентсько-хорові компетенції майбутнього вчителя музики в структурі його професіоналізм. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції “Гуманістичні орієнтири мистецької освіти”, 25-27 квітня 2013 року. – Вип. 14 (19). – К.: НПУ, 2013, С.40-43. Фахове видання –переглянути публікацію.
  3. Педагогічний артистизм як важливий чинник у культурно-освітньому просторі професійної підготовки музиканта-педагога. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти [Текст]: збірник наукових праць. – Вип. 16 (21). – Ч. 1 / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]. – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. – 220 с. – С.5-9. Фахове видання – переглянути публікацію.
  4. Інноваційно-орієнтована підготовка до самореалізації майбутнього вчителя мистецтв у диригентсько-хоровій діяльності. Наукові записки. Серія. Педагогічні науки». – Вип. 139.- Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2015.- 316 с. С. 166-169. Фахове видання – переглянути публікацію.
  5. Специфічні особливості професійної підготовки майбутнього музиканта-педагога у виконавській хоровій діяльності. Наукові записки. Серія. Педагогічні науки». – Вип. 143.- Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2016.- . 298 с. С.136-138. Фахове видання – переглянути публікацію.
  6. Диригентсько-хорові компетенції та здатність до їх виявлення як структурних елементів музично-педагогічного професіоналізму вчителя мистецтва / Музично-педагогічний професіоналізм вчителя мистецтва: історія, методологія, освітня практика: монографія / Авт.кол.; за заг. ред. Н.А.Сегеда. – Мелітополь: Видавництво Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2016. Розділ у монографії.
  7. Артистизм як вияв творчого начала майбутнього педагога-музиканта в диригентсько-хоровій діяльності. Молодь і ринок – 2018. – № 5. – 186 с. С.134-138. Фахове видання – переглянути публікацію.
  8. Взаємозв’язок педагогічних та артистичних здібностей як необхідна умова досягнення професійного розвитку майбутнього педагога-музиканта. Молодь і ринок. – 2019. – № 5. – С. 160-165. Фахове видання – переглянути публікацію.
  9. «Мистецький проєкт як засіб виховання молоді». Topical issues of the development of modern science: abstracts of IX
    international scientific and practical conference. Publishing House
    “ACCENT”, Sofia, Bulgaria. 2020. 968 p. Рр.. 192 – 199. (в соавт. з Замкова Т.) Фахове видання – переглянути публікацію.
  10. «Виконавська компетентність як ресурс творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта». Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка – 2020. № 1 – 184 с. С.53-59. Фахове видання – переглянути публікацію.
  11. «Орієнтири інноваційної підготовки  майбутнього педагога-музиканта».  Молодь і ринок – 2021. – № 5-6 (191-192 ) – 184 с. С.150 – 154. Фахове видання – переглянути публікацію.

 

Навчально-методичні праці:

  1. Витоки національної духовно-релігійної культури. Літургія в хоровій творчості українських композиторів./ Методичні рекомендації для організації самостійної роботи магістрантів з курсу «Виконавське мистецтво». Мелітополь, 2012.
  2. Основні жанри релігійно-духовної музичної культури. / Методичні рекомендації для організації самостійної роботи магістрантів з курсу «Хорознавство». Мелітополь, 2012.
  3. Методичні рекомендації «Особливості засобів музичної
    виразності» – Мелітополь: МДПУ ім. Богдана Хмельницького, 2020. 40 с. переглянути рекомендації
  4. Методичні рекомендації  «Методика роботи зі шкільним хоровим колективом». МДПУ, Мелітополь. – 2021. –  30 с. переглянути рекомендації

 

Посилання на наукометричні бази:

Google Scholar

ORCID

ResearchID