Наукова діяльність здобувачів

Обговорення тем наукових досліджень здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня на засіданнях кафедри

Витяг з протоколу № 2.1 від 15 жовтня 2018 р.

Витяг з протоколу № 4.1 від 30 жовтня 2019 р.

Витяг з протоколу № 2 від 18 вересня 2020 р.

Витяг з протоколу № 4.1 від 19 листопада 2020 р. 

Витяг з протоколу № 11 від 18 травня 2021 р.

Витяг з протоколу № 4 від 8 листопада 2021 р.

Витяг з протоколу № 3 від 19 жовтня 2022 р.

 

Публікації здобувачів

Фахові:

  • Волік Н. Дидактичні ігри для розвитку емоційного інтелекту дошкільників. Гуманізація навчально-виховного процесу. Збірник наук. пр. / [за заг. ред. д.п.н., доц. С. А. Саяпіної]. Харків, ТОВ «Видавн. НТМТ, 2019. Вип. №1 (93). С. 122-141.
  • Калугіна Ю. В. Гра як засіб формування економічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Гуманізація навчально-виховного процесу. Збірник наук. пр. / [за заг. ред. д.п.н., доц. С. А. Саяпіної]. Харків, ТОВ «Видавн. НТМТ, 2019. Вип. №1 (93). С. 183-202.
  • Волік Н. Окремі аспекти роботи з розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т.Г. Шевченка. Випуск 6 (162). м.Чернігів, 2020. Серія: Педагогічні науки. С. 13-18. ISSN 2663-9114
  • Волік Н. Практичні аспекти діагностики емоційного інтелекту дітей дошкільного віку.Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 2. м. Бердянськ, 2020. С.138-148. DOI 10/31494/2412-9208-2020-1-2
  • Артюхова О. Інклюзивне навчання як проекція розвитку соціально-правового суспільства.  Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. Вип. 28. Том 1. С. 108-115.
  • Калугіна Ю. Дефініційний аналіз дослідження понять у контексті проблеми формування економічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Науковий журнал «Молодий вчений», Херсон: видавництво «Молодий вчений», 2020. №2. С. 112-115
  • Калугіна Ю. Актуальні проблеми економічної компетентності дітей в дошкільному начальному закладі. Проблеми реформування педагогічної науки і освіти: Матеріали 2 науково-практичної конференції. Херсон: видавництво «Молодий вчений», 2020. С. 133-137
  • Калугіна Ю. В. Формування навичок культурного споживання у дітей старшого дошкільного віку в контексті економічного виховання. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. Вип. 1. Бердянськ: БДПУ, 2021. С. 120–130.
  • Калугіна Ю.В. Формування навичок бережливого ставлення у дітей старшого дошкільного віку в контексті економічного виховання. Актуальнi питання гуманiтарних наук: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi iвана франка. Випуск 39. Том 1. Дрогобич, 2021. С. 340-344.
  • Добровольська Л.П., Ляпунова В.А., Городнича С.В. Медіасередовище як чинник реалізації творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка №3’ 2020 ДВНЗ  «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». С. 155-158.
  • Негрій О. І. Проблеми і перспективи раннього втручання в Україні. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2022. Вип. 3. Ч.2. С. 273 – 281.
  • Нікіренкова А.Ю. Tendencies of pedagogical science: the uniqueness of the new processes in education. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 53. С. 9-13.
  • Нікіренкова А. Ю., Канарова О.B. The importance of psychological support of preschool children in the process of introducing educational innovative activities. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 54. С. 183-188.
  • Нікіренкова А. Ю., Канарова О.B. Сучасні системи дошкільної освіти в Україні та за кордоном. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. Вип. 82. С. 51-56.
  • Волік Н.М. До проблеми соціалізації дітей дошкільного віку з вадами мовлення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2017. №(1(18)). С. 26-31.
  • Волік Н.М. Система формування емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Acta Paedagogica Volynienses, 2022. № 2/2022. С. 9-15.
  • Волік Н.М., Ляпунова В.А. Імплементація питань розвитку емоційно-комунікативної сфери дошкільника в Державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах. Вісник післядипломної освіти, 2022. Випуск 20(49) Серія «Педагогічні науки». С. 36-47.

Міжнародні:

  • Городнича С. В., Вахняк Н.В. Науково-теоретичні основи формування толерантності до різних національностей у дітей дошкільного віку. Психологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції, м Львів: ГО «Львівська педаогічна спільнота», 2018 р. С. 65 – 67
  • Калугіна Ю. Основні форми та методи формування економічної компетентності дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільного навчання. Концептуальні шляхи розвитку науки та освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Львівський науковий форум. 2020. Ч.2. С. 16-17.
  • Артюхова О. Інклюзивне навчання як сучасна модель освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Неформальна та інформальна освіта як ресурс розвитку особистості: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 травня 2020 р. К. : Таврійській національний університет імені В. І. Вернадського, 2020. С. 108-112
  • Артюхова О. Адаптивні технології як практичний аспект організації інклюзивного освітнього простору в ЗДО. Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2020 р., м. Одеса). Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. Ч. І. С. 71-74.
  • Артюхова О. Інклюзивна культура як фактор успішної реалізації інклюзивної освіти в сучасних ЗДО. Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 29-30 травня 2020 р. Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2020.  Ч. 2.  С. 76-80.
  • Артюхова О. В. Соціально-комунікативний розвиток старших дошкільників як педагогічна проблема.  Традиції та новації у сфері педагогіки та психології : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 5-6 лютого 2021 р. Київ: Таврійській національний університет імені В. І. Вернадського, 2021. С. 38-41.
  • Волік Н.М. Emotional intelligence of older preschoolers: diagnostics of the development level. «KELM» Науковий журнал (періодичне наукове видання держави, яка входить до Організації економічного співробітництва та розвитку та Європейського Союзу). №6(42)/ 2021. p. 9-17.
  • Канарова О.В., Нікіренкова А.Ю. The role of the «pedagogy» course in soft skills formation of non-pedagogical specialties students. International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning»: conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 2. Riga, Latvia: «Baltija Publishing». Р.129-133.
  • Канарова О. В., Нікіренкова А.Ю. Переваги використання мультімедіа при формуванні мовленнєвої компетентності у дошкільників. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні наукові дослідження, в галузі педагогіки та психології»: Зб. н. пр. Запоріжжя, 2021. С. 50-54.

Зарубіжні:

  • Калугіна Ю.В. Формування економічної грамотності дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції: Наукова думка інформаційного століття – 2019. Польща : Наука і освіта, 2019. №7. С. 16–19.
  • Калугіна Ю. В. Виховання економічної грамотності дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції: Дні науки – 2019.Чехія: Освіта і наука, 2019. №9. С. 76–79.
  • Артюхова О. В. Педагогічний потенціал дослідницької діяльності у соціально-комунікативному розвитку старших дошкільників. European scientific discussions. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. Potere della ragione Editore. Rome, Italy. 1-3 Febrary 2021. Pp. 315-321. URL: https://sci-conf.com.ua/iii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-european-scientific-discussions-1-3-fevralya-2021-goda-rim-italiya-arhiv/
  • Артюхова О. В. Аналіз дослідницької діяльності як пріоритетного напрямку розвитку дітей старшого дошкільного віку. International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art teaching and learning» :conference proceedings, February 26-27, 2021. Vol. 2. Riga, Latvia : «Baltija publishing». Pp. 8-12
  • Liapunova V. A., Artiukhova O. V. Organization of Cognitive-research activity of Children with Special Educational needs in the Inclusive Group of Preschool instittion. Colloquium-journal №16 (103), 2021, Część 3 (Warszawa, Polska). Р.60-62.
  • Нікіренкова А.Ю., Канарова О.В. The role of the «pedagogy» course in soft skills formation of non-pedagogical specialties students. International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 2. Riga, Latvia : «Baltija Publishing». Р. 129-133.
  • Калугіна Ю. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій – як складова формування економічної компетентності дітей старшого дошкільного віку.Освіта і суспільство VI: Міжнародний збірник наукових праць. – Ополе: Вища школа управління і адміністрації в Ополє, 2021.  С. 140–145. ISBN 978 – 83 – 66567 – 26 – 9
  • Kaluhina Yuliia. Formation of initial knowledge about money in children of senior preschool age. KELM (Knowledge, Education, Law, Management. Lublin: Instytut spraw adminastracji publicznej w Lublinie. 2020.  С. 22–26. ISSN 2353-8406
  • Nataliia Volik. Emotional intelligence of older preschoolers: diagnostics of the development level. KELM (Knowledge, Education, Law, Management). 2021, Nr 6 (42). P. 9-17.

Інші:

  • Городнича С.В. Екологічна символіка українського фольклорного мистецтва як відображення гармонії співіснування людини і природи. Еврика Науково-практичний журнал №1 (7), м. Мелітополь, 2018, С. 15 – 18
  • Волік Н. Залюбки малята грають, ще й емоції вивчають. Дошкільне виховання. Всеукраїнський щомісячний науково-методичний журнал, Випуск 4, 2020. С.14-15. ISSN 0321-1401
  • Ляпунова В. А., Артюхова О. В. Міжособистісна взаємодія – невідємний компонент соціально-комунікативного розвитку старших дошкільників в умовах інклюзивної групи. Український психолого-педагогічний наук. зб. №2 4 (24). Львів, 2021 р. С. 75-78.
  • Негрій О. І. Особливості педагогічної підтримки родин постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій з питань раннього розвитку дітей. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. 2022. № 4(51).
  • Негрій О. І. Формування педагогічної культури батьків дітей раннього дошкільного віку. Південноукраїнські наукові студії. Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю «Південноукраїнські наукові студії», Одеса, 2023. С. 147 – 152.
  • Нікіренкова А. Ю., Канарова О.В. Реалізація оптимального підходу до впровадження мультимедійних технологій в освітній процес. Нотатки сучасної науки: електронний мультидисциплінарний науковий часопис. № 3. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. С. 24-25.
  • Нікіренкова А. Ю., Канарова О.В. Розвиток сучасної педагогіки на основі головних ідей формування особистості Нового часу. Я. А. Коменський – фундатор наукової педагогіки (з нагоди 430-річчя від дня народження видатного педагога): матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. м. Умань, 10-11 листоп. 2022 р. Умань, 2022. С. 56-58.
  • Волік Н.М. Літературно-письмовий твір наукового характеру «Тренінг для педагогів з розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку»: патент. № 108997; заявл. 01.10.2021 р.
  • Волік Н.М. Теоретичні аспекти розвитку емоційного інтелекту в дошкільному віці. Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології. Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 червня 2019 р., м. Львів.). Львів: Громадська організація «Львівська педагогічна спільнота». Частина ІІ, 2019. С. 19-22.
  • Волік Н.М. Рекомендації педагогам щодо проведення роботи з розвитку емоційного інтелекту старшого дошкільника. ІV International scientific conference: Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration. Conference Proceedings, October 23th, 2020. Leipzig: Baitija Publishing, 2018. С. 9-12.
  • Волік Н.М. Використання спеціальних засобів навчання для розвитку емоційного інтелекту дошкільника. Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: До 75-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та Лабораторії дошкільника (12 листопада 2020 року, м. Київ). Електронний збірник. Київ: Національна академія педагогічних наук України, 2020. С. 24-29.
  • Волік Н.М. Тренінг для педагогів з розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції ( 19 березня 2021 року, м. Кременчук). Електронний збірник. Кременчук: 2021, С. 271-278.
  • Волік Н.М. Система роботи з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО. Еволюційні процеси в галузі дошкільної освіти: інноватика, досягнення, перспективний досвід. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції викладачів, студентів, аспірантів та молодих вчених (30 листопада 2021 року, м. Маріуполь). Електронний збірник. Маріуполь: 2021. С. 56-59.
  • Волік Н.М. Психолого-педагогічні методики дослідження когнітивних здібностей дітей дошкільного віку з вадами мовлення. Український психолого-педагогічний науковий збірник. 2017, №11(11). С. 18-23.

 

Теми дисертацій здобувачів ступеня PhD та публікації їх керівників

 

Теми дисертацій здобувачів ступеня PhD та потенційні рецензенти