Канарова Ольга Вікторівна

кандидат педагогічних наук, доцент

 

Працює в університеті з 2006 року.

Освіта:

  • спеціальність «Дошкільне виховання» магістр педагогічної освіти, викладач дошкільної педагогіки і психології та методик дошкільного виховання, 2006 р.;
  • захист дисертації: 18.12.2012 р. – спеціальність 13.00.01 (загальна педагогіка та історія педагогіки), спеціалізована вчена рада К 18.053.01 в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького за темою «Ідеї духовно-морального виховання у вітчизняній теорії і практиці (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)», номер диплома ДК №011040 від 01.03.2013 р.;
  • підвищення кваліфікації: сертифікатний міжнародний науково-професійний курс «The innovative Methods and Technologies: the Newest in the European Educational Practice» м.Ченстохово, Польща (01.01.16. – 31.03.16). Напрямок: Preschool and Elementary Pedagogics». (180 годин) (РК 119/03/16 від 31.03.2016 р.);
  • отримання диплому магістра за спеціальністю «Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно)», професійна кваліфікація «Викладач англійської мови та світової літератури. Перекладач англійської мови» (М19 №075875) виданий 31.05.2019 р.

Досягнення:

  • голова навчально-методичної комісії Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти (2016-2019 рр.),
  • начальник відділу підвищення кваліфікації (з 2019 р.);
  • 5 свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір;
  • має більше 70 наукових праць, серед них:

2 наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Web of Science Core Collection:

  1. Kanarova O. / Development of a System for Improving Future Teachers’ Readiness for the Child’s Spiritual and Moral Development in a Cross-Cultural Space / Kanarova O., Shevchenko Y., Moskalyova L., Poznanska O. – Jornal of HistoryCulture and Art – 2019. – №8 (4). – P. 251-261. Doi:http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i4.2352.
  2. Kanarova O. / The influence of multiethnic society’s educational and cultural component in the South of Ukraine: historical aspect/ Kanarova O., Lapunova V., Fedorova O.V., Pryladysheva L.M. – AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. – 2019/ – № 9 (2). – P. 144-149. Doi:http:// http://www.doi.org/10.33543/0902

фахові видання:

  1. Канарова О. В. Умови формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку / О. В. Канарова // Педагогічні науки: Зб.н. пр. – Вип. 72 – м. Херсон, – С. 63-67. – ISSN 2413-1865. Фахове видання (Index Copernicus International)
  2. Канарова О.В., Яковенко І.О. Основы христианской этики в творческом наследии Дмитрия Туптала / О. В. Канарова, І. О. Яковенко // Научно-издательский центр «Аэтерна», г.Уфа, 2016. – С. 282-284. – ISSN 2410-6070. Фахове міжнародне видання.
  3. Канарова О.В. Реалізація системного підходу в управлінні сучасним дошкільним навчальним закладом / О. В. Канарова // Молодь і ринок: Зб. наук. пр. – Вип. № 11 (130). – Дрогобич, 2015. – С. 106-110. – ІSSN 2308-4634 Фахове видання.
  4. Канарова О. В. Формування правової компетентності майбутніх педагогічних працівників дошкільного навчального закладу / О. В. Канарова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: Зб. наук. пр. – Вип. № 45 (98). – Запоріжжя : КПУ, 2015. – С. 111-116. – ІSSN1992-5786. Фахове видання.
  5. Канарова О. В., Меркулова Н. В. Генезис та сучасний стан професійної підготовки тьюторів / О. В. Канарова, Н. В. Меркулова // Педагогічні науки : зб.н. пр. – Вип. 75 – м. Херсон, – С. 154-158. – ІSSN 2413-1865. Фахове видання (Index Copernicus International).
  6. Канарова О. В., Перегіняк В. С. Природа рідного краю як засіб формування екологічної культури у дітей старшого дошкільного віку / О. В. Канарова, В. С. Перегіняк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (63). – Запоріжжя, 2019. – С. 50-54. – ISSN 1992-5786. Фахове видання.

Навчальні посібники та монографії.

  1. Канарова О.В. Юридичне та правове забезпечення дошкільної освіти. Навчальний посібник. Вид-во «Мелітопольський педагогічний університет імені Богдана Хмельницького». – Мелітополь, 2015. – 235 с.
  2. Канарова О.В. Червона книга Мелітопольського краю Навчальний посібник до практичних занять для студентів спеціальності «Дошкільна освіта». – Мелітополь : Видавництво Мелітопольського державного педагогічного університету, 2019. – 48 с.
  3. Москальова Л. Ю., Троїцька О. М., Авєріна К. С., Канарова О. В., Єрьоміна Л. Є. Монографія Діалог між представниками релігійних ідентичностей у культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов’я. Мелітополь : Видавництво Мелітопольського державного педагогічного університету, 2018. – 195 с.. – С. 75 – 94.
  4. Ляпунова В. А., Волков О. Г., Волкова В. А., Добровольська Л. П., Жейнова С. С., Канарова О. В., Третякова І. С. Монографія. Нариси з аксіології формування особистості : дитина і вихователь. – Мелітополь : Видавництво Мелітопольського державного педагогічного університету, 2019. – 143 с. Розд. 2.2. – С. 64 – 75.

 

Участь державній бюджетній науковій темі «Теоретико -методичний супровід діалогічної взаємодії релігійних ідентичностей у культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов’я» (2015-2017 рр.);.

Член організаційного комітету Всеукраїнської науково-практичної конференція «Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору» (Мелітополь, 2018 р.); Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особливості професійного розвитку вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи» (Мелітополь, 2018 р.) на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.

 

Нагороди:

1.        Почесна грамота Мелітопольської районної ради (№ 132-р, 07.10.2013 р.).2.        Почесна грамота Виконавчого комітету Мелітопольської міської ради (№ 1079-к, 28.09.2016 р).3.        Почесна грамота Запорізької облдержадміністрації (№ 189-к, 04.09.2017 р.).

  1. Подяка Міністерства освіти і науки України (2018 р.).

 

Наукові інтереси: дошкільна освіта; ціннісні орієнтації дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі; менеджмент в дошкільній освіті; сучасні методи професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності «Дошкільна освіта».

Google scholar: https://scholar.google.com/citations?user=Abr_HyMAAAAJ&hl=ru&authuser=1

Orcid: https://orcid.org/0000-0001-6876-6326