Методична майстерня
2 листопада 2018 р. на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбувся майстер-клас для учителів початкової школи Мелітопольського району за темою «Авторський навчально-дидактичний матеріал як засіб формування графічних навичок та техніки письма» в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа», в межах Методичної майстерні вчителя. Організатором зустрічі виступив колектив кафедри педагогіки і педагогічної майстерності.
Мета заходу: розвиток методичної компетентності учителів початкової школи щодо формування в учнів графічних навичок та техніки письма в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».
Учасниками майстер-класу стали 26 вчителів та 7 викладачів кафедри.
Модератор заходу – доцент кафедри Бєльчева Т.Ф.
З вітальним словом до учасників звернувся декан факультету інформатики, математики та економіки професор Бєльчев П.В.
Нові орієнтири початкової школи в Україні висвітлила завідувач кафедри педагогіки і педагогічної майстерності професор Коробченко А.А.
Практична частина заходу пройшла у форматі майстер-класу щодо впровадження у навчальний процес початкової школи серії навчально-дидактичних посібників «Краплинки премудрості» щодо систематичної роботи з фразеологізмами та одночасного формування каліграфічних навичок молодших школярів. Вчитель вищої категорії Гроссман О.Ю. експериментально довела, що збагатити активний словник дітей можливо за рахунок роботи з фразеологізмами під час каліграфічних хвилинок у процесі вивчення грамоти та математичних понять. Вчителі практично засвоїли на імпровізованому уроці систему завдань, спрямовану на формування ключових компетентностей учнів з різних галузей освіти.
Бєльчева Т.Ф. роз’яснила новітні освітні тенденції щодо організації взаємодії вчителя та учнів на різних етапах сучасного уроку.
Доцент Єрмак Ю.І. розробила презентаційні дидактичні матеріали та провела анкетування присутніх учителів. На майстер-класі було створено творчу позитивну атмосферу, в якій відбувся продуктивний педагогічний діалог. Вчителі висловили подяку за можливість взяти участь у майстер-класі, а також бажання систематичного проведення практико-орієнтованих заходів.