Круглий стіл на тему «Робота команди психолого-педагогічного супроводу в закладі загальної середньої освіти: особливості роботи логопеда та дефектолога»

14 лютого 2023 р. був проведений круглий стіл на тему «Робота команди психолого-педагогічного супроводу в закладі загальної середньої освіти: особливості роботи логопеда та дефектолога» для здобувачів вищої освіти Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти спеціальності 013 Початкова освіта (822-с, 220-с, 221/1-с групи); спеціальності 016.01 Спеціальна освіта (Логопедія) (022-с, М 022-с групи).

Майбутні педагоги доєдналися до прямого ефіру в Zoom з метою ознайомлення з особливостями організації роботи корекційних педагогів.

На он-лайн зустріч були запрошені:

• заступник директора з навчально-виховної роботи та корекційні педагоги (логопед, дефектолог) Мелітопольської гімназії №22 Мелітопольської міської ради Запорізької області);

• гарант ОП Спеціальна освіта. Логопедія, професор Шевченко Ю.М.;

• доцент, завідувач кафедри Дубяга С.М.;

• доцент Мелаш В.Д., керівник студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку»;

• старший викладач Варениченко А.Б., керівник студентського наукового гуртка «Ерудит».

Під час зустрічі здобувачі вищої освіти мали змогу ознайомитись з наступними темами:

– виклики в початковій школі під час війни;

– організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти;

– умови якісного інклюзивного навчання (визначення особливих освітніх потреб дитини, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, створення інклюзивного освітнього середовища, надання освітніх, психолого-педагогічних та корекційно-розвивальних послуг, забезпечення учнів спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку, здійснення психолого-педагогічного супроводу дитини протягом усього періоду навчання із обов’язковим залученням батьків);

– законодавчо-нормативна база вчителя початкової школи;

– особливості роботи асистента дитини та вчителя;

– робота логопеда в закладі загальної середньої освіти.

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь