Науково-практичний семінар для вчителів-практиків та майбутніх учителів початкових класів «Використання ШІ в освіті: від теорії до практика»

В рамках проведення Тижня науки 13 травня 2024 року викладачами
кафедри початкової і спеціальної освіти був проведений Науково-практичний
семінар для вчителів-практиків та майбутніх учителів початкових класів
«Використання ШІ в освіті: від теорії до практика».
Штучний інтелект може полегшити роботу освітян і зробити навчання
ефективнішим й доступнішим. Наразі ШІ швидко розвивається в освітньому
секторі і стає багатомільярдним глобальним ринком. Це швидке зростання
пояснюється його здатністю трансформувати багато аспектів процесів
викладання та навчання. Він може створювати захоплюючі віртуальні
навчальні середовища, створювати «розумний контент», знімати мовні бар’єри,
заповнювати прогалини між навчанням і викладанням, створювати спеціальні
плани для кожного учня та багато іншого.
Метою проведення даного семінару є підвищення рівня цифрової
грамотності та формування інформаційної культури освітян, практиків і
здобувачів; вдосконалення навичок використання штучного інтелекту в
освітньому процесі; розвиток цифрової компетентності
У семінарі прийняли участь здобувачі вищої освіти спеціальності 013
Початкова освіта та 016 Спеціальна освіта.
На початку зустрічі учасники заходу ознайомились із доповідями
запрошених гостей семінару:
Гнатів О.В. – кандидат педагогічних наук, заступниця директора
Мелітопольської гімназії № 22 Мелітопольської міської ради Запорізької
області.
Застосування технологій штучного інтелекту у викладанні
інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
Юрченко М.Є. – асистент вчителя інклюзивного класу, помічник
вчителя у навчанні дітей з України Szkoła Podstawowa nr 1 w Ciechocinku
(Польща).
Використання технологій ШІ для планування та створення планів-
конспектів нестандартних уроків в початковій школі.
Учасники семінару ознайомились не тільки з теоретичним аспектом
використання ШІ, а й на практиці під час практичної частини семінару змогли
власноруч створити зображення, мнемокарти, презентації та обговорити
можливості подальшого використання ШІ.