Випусники спеціальності

Асоціація випускників університету 

Запрошуємо випускників до Асоціації випускників МДПУ імені Богдана Хмельницького. Зареєструватися можна за посиланням

Місця працевлаштування і відгуки випускників кафедри психології (з анкет Асоціації випускників)

Столько времени прошло, а знания и навыки помогают каждый день. Я безумно благодарна родному университету за 5 лет шикарного обучения. Психологія МДПУ ім.Б.Хмельницького

Опубліковано Olga Alkhimenko Понеділок, 29 червня 2020 р.

Столько времени прошло, а знания и навыки помогают каждый день. Я безумно благодарна родному университету за 5 лет шикарного обучения. Алхіменко Ольга

Психологія МДПУ ім.Б.Хмельницького

 

Журо Анастасія Олегівна

 

Роки навчання в університеті: 2012-2018

Спеціальність: Практична психологія

Місце роботи: Державна установа “Мелітопольська установа виконання покарань (№ 144)”

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Поглиблене вивчення інструментів психодіагностики, основ психологічного консультування»

 

Шинкаренко (Джемела) Олена Сергіївна

Роки навчання в університеті: 2014 – 2019

Спеціальність: Психологія

Місце роботи: Державна установа “Центр пробації”

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«На кафедрі нашого університету все чудово. У нас найкращі та талановиті викладачі, які відкривають велику платформу знань для кожного студента, але у відповідальності самого здобувача знань – приймати цей обсяг чи плисти за течією. Тому я вважаю, що навчатися та бути затребуваним працівником, чи пасти задніх за мізерну заробітню плату – вибір особистий. Серед побажань – волію аби стосунки між викладачами та студентами були такі ж як у наш час:)»

 

Алхіменко Ольга Ігорівна

Роки навчання в університеті: 2012-2018

Спеціальність: Практична психологія, психологія

Місце роботи: Натів – Ізраїльський культурний центр при посольстві держави Ізраїль в Україні

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Перші два роки навчання студенти повторюють те, що вчили у школі та на підготовці до ЗНО, через це важко підняти мотивацію студентів. Тому, на мій погляд, слід зменшити загальноосвітні предмети та збільшити фахові. Збільшити кількість практичних, а лекції давати на самовивчення. Зменшити кількість письмових робіт, а залікові роботи здавати усно.»

 

Дук (Зайцева) Юлія Миколаївна

Роки навчання в університеті: 2012-2018

Спеціальність: Психологія

Місце роботи: Державна служба зайнятості/провідний фахівець з профорієнтації

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Більше практичних занять, більш спеціалізовані місця практик (не тільки школи, а й організації різної спрямованості). Сприяння створенню особистої методичної бази студентом під час навчання»

 

Захарченко (Єрмоліна) Валерія Анатоліївна

Роки навчання в університеті: 2010-2015

Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Компанія “Бінотел” (м.Київ)
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Дуже добре було б, якщо в університеті була можливість вивчати на вибір додаткові предмети для особистого розвитку.»

 

Фокіна Ганна Антонівна

Роки навчання в університеті: 2007-2012, 2018-2019

Спеціальність: Практична психологія. Соціальна робота.

Місце роботи: ЗОШ I ступеня № 3 м. Мелітополь

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Прошу відкрити спеціальність логопед-дефектолог з чіткою направленістю до спеціальності. Щоб до програми входили практичні заняття, обмін досвідом, залучення спеціалістів та лікарів.  В зв’язку  з фізичними вадами дітей та розвитком інклюзивної освіти в місті Мелітополь та Україні в цілому прошу надавати тренінги та практичні заняття з дітьми з аутичним спектром, ДЦП, глухонімими та іншими. Дякую за розуміння та цікаве навчання всіх робітників вузу. Зичу міцного здоров’я, терпіння, мирного неба! Хай вас Бог оберігає!»

 

Заколотюк Валерія Геннадіївна

Роки навчання в університеті: 2013-2018

Спеціальність: Психологія

Місце роботи: ДНЗ 8 м. Мелітополь

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Дуже хотілося б, щоб майбутнім фахівцям давали більш докладнішу інформацію про те, де вони можуть працювати з дипломом ” Психолога”. Наприклад, аби працювати військовим психологом або психологом в поліції, недостатньо мати диплом,  а необхідно пройти серйозний конкурс, мати гарну фізичну підготовку та пройти навчання пів року. Щоб працювати hr-менеджером можна взагалі не мати освіти психолога)

Я вважаю, що кафедра Психології- найкраща!  Саме там  справжні фахівці,  котрі закохані в свою роботу і віддають своє натхнення студентам)»

 

Кірпік Дар’я Юріївна

Роки навчання в університеті: 2012-2018

Спеціальність: Психологія

Місце роботи: Служба у справах дітей Мелітопольської міської ради

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Приділяти більше уваги формуванню практичних навичок, використовувати різноманітні форми практичної роботи близької до завдань професійної діяльності; співпраця з іншими вищими навчальними закладами, обмін досвідом; участь у тренінгах, фестивалях»

 

Хомотюк Наталя Михайлівна

Роки навчання в університеті: 2017 -2019

Спеціальність: Психологія

Місце роботи: Спілка ветеранів АТО, психолог

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Приділити більше уваги в навчанні вузьким напрямкам (нішам), які займуть випускники , будь то шкільні психологи по роботі з дітьми чи в роботі з сім’ями, організаціями, тощо.»

 

Осипова Ангеліна Сергіївна

Роки навчання в університеті: 2013-2018

Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Комунальний заклад “Центр позашкільної освіти” Мелітопольської міської ради Запорізької області

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«Зробити виробничу практику не лише у закладах освіти.»

 

Іванова Марія Юріївна

Роки навчання в університеті: 2015-2020

Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Реєстратор у приватній лабораторії, фрілансер

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«До організації освітнього процесу треба більше приділяти практичним завданням, які допоможуть студентам на собі перевірити методи психології, а також розкрити свої вміння та навички.  Більше цікавих заходів та побудови пар, та менше сухих лекцій.»

 

Канівець Аліна Володимирівна

Роки навчання в університеті: 2012-2018

Спеціальність: Психологія, Середня освіта “Мова і література (англійська)”

Місце роботи: Загальноосвітня школа, вчитель англійської мови, педагог- організатор

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«В університеті більше практичних занять. Розбір більш детальної документації організації. Щоб майбутні вчителі могли орієнтуватись в них без проблем в перші роки своєї роботи.»

 

Степаніщева Наталя Олександрівна

Роки навчання в університеті: 2013 – 2018

Спеціальність: Практичний психолог

Місце роботи: ФГУП «УВО Мінтрансу Росії»

Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:

«На мій погляд освітній процес в університеті організований дуже добре!»

 

Мазнюк Яна Владимировна

Роки навчання в університеті: 2010-2016

Спеціальність: Практичний психолог

Місце роботи: КП “Міськводоканал” ТМР

 

Гончарова (Лозова) Ольга Анатоліївна

Роки навчання в університеті: 1999-2004

Спеціальність: Практична психологія. Мова і література англійська

Місце роботи: МДПУ імені Богдана Хмельницького

 

Мостова (Работа) Тетяна Олександрівна

Роки навчання в університеті: 2010-2016

Спеціальність: Психологія

Місце роботи: ДУ Запорізький обласний лабораторний центр МОЗ України

 

Федорець (Легка) Надія Сергіївна

Роки навчання в університеті: 2010 – 2015

Спеціальність: Практичний психолог

Місце роботи: Комунальний заклад «Мирненський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Запорізької обласної ради

 

Бородій Інна Миколаївна

Роки навчання в університеті: 2013-2018

Спеціальність: Практическая психология

Місце роботи: Высоковская ОШ I-III ступеней