Академічна доброчесність
Положення про запобігання академічному плагіату в освітній діяльності
Наказ про перевірку дипломних (кваліфікаційних) робіт за допомогою програмного засобу Unicheck
- Серія інформаційних бюлетенів «Академічна доброчесність Infobulletin» від Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP.
- Академічна доброчесність Infobulletin #1
- Академічна доброчесність Infobulletin #2
- «Студентський плагіат, частина 1. Хто винен? – Академічна доброчесність» Інфобюлетень #5
- «Студентський плагіат, частина 2. Що робити? – Академічна доброчесність» Інфобюлетень #6
- “Як підготувати якісний силабус?” – Інфобюлетень №11
- “Як формулювати результати навчання?” – Інфобюлетень №10
- «Як поліпшити (не) дистанційне навчання» – Інфобюлетень #9
- «Як підтримати чесність дистанційного навчання?»– Інфобюлетень #8
- «Як підвищити якість оцінювання?– Академічна доброчесність» Інфобюлетень #7
-
Аналітична записка щодо запобігання окремих проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності, розроблена членом сектора вищої освіти науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України Володимиром Бахрушиним
Вебінар “Методологія запобігання плагіату”, організований Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти та Plagiat.pl
Положення та кодекс академічної доброчесності:
Основи академічного письма: Методичні рекомендації та програма курсу (Шліхта Н., Шліхта І.) (з сайту НАЗЯВО)
Про соціальну модель плагіату (д-р Майк Редді та Вікторія Джоунз) (з сайту НАЗЯВО)
Чому студенти списують (Гелен Смі та Джим Ріджвей) (з сайту НАЗЯВО)
Проект сприяння академічній доброчесності в Україні (з сайту НАЗЯВО)
ФОТОРЕПОРТАЖ
Науково-методичний семінар-практикум «Сучасні вимоги до оформлення посилань у наукових роботах та інструментарій виявлення плагіату»
26 березня 2019 року викладачі кафедри психології (ст.викл. Варіна Г.Б. та к.психол.н., доцент Прокоф’єва О.О.) провели науково-методичний семінар-практикум «Сучасні вимоги до оформлення посилань у наукових роботах та інструментарій виявлення плагіату» (згідно листа МОН №1/11-8681 від 15.08.2018 Про рекомендації щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення у наукових роботах).
Участь у семінарі-практикумі прийняли викладачі кафедри психології та здобувачі вищої освіти. В рамках семінару учасники мали змогу ознайомитися з сучасними вимогами оформлення посилань у наукових працях, стилями оформлення бібліографічних посилань – APA (American Psychological Association); MLA (Modern Language Association); Chicago (University of Chicago Press); CSE (Council of Biology Editors).
Під час семінару модератори розповіли про особливості та види академічного плагіату й продемонстрували практичне використання програмного забезпечення з виявлення плагіату у публікаціях та наукових роботах.
https://naqa.gov.ua/