Архів заходів з міжнародної співпраці

Міжнародна співпраця та стажування

Семінар «Сучасні коуч-технології. Інтенсивна практика трансформаційного коучингу»

В рамках реалізації міжнародної програми співпраці Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького та Вищої лінгвістичної школи у м. Ченстохова (Польща) 18 листопада 2019 року здобувачі вищої освіти прийняли участь у семінарі «Сучасні коуч-технології. Інтенсивна практика трансформаційного коучингу», ведучий  – віце-президент Вищої лінгвістичної школи в м. Ченстохова (Польща)  Томаш Кук. В рамках семінару Томаш Кук (сертифікований коучер) пояснив особливості використання сучасних коучинг-технологій в діяльності психолога. Ведучий, вміло використовуючи техніку «мозкового штурму», разом з учасниками виділив критерії коучингу та розглянув відмінності коучинг-технологій від інших методів та видів діяльності психолога.

Викладачі кафедри психології ознайомили віце-президента Вищої лінгвістичної школи у м. Ченстохова (Польща) з особливостями використання сучасних інноваційних компетентнісно орієнтованих технологій, які активно впроваджуються в процес підготовки майбутніх психологів в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького. Згідно білатеральних угод про співпрацю Лабораторії психофізіологічних досліджень, Лабораторії психології здоров’я та Вищої лінгвістичної школи, викладачі кафедри психології разом з начальником відділу міжнародних зв’язків МДПУ Аверіною К.С. та Томашем Куком визначили пріорітетні стратегії інтенсифікації практико-орієнтованої та наукової співпраці

 

«Європа – наш спільний дім»

У межах культурно-просвітницького проекту «Європа – наш спільний дім», що реалізується за підтримки Вищої технічної школи в м. Катовице (Польща) з 25.03.19 по 29.03.19 року студент наукового гуртка Пшеничний Микита прийняв активну участь у Міжнародній науковій конференції «Gospodarka cyfrowa i spoleczenstwo cyfrowe» (м. Катовіце, Польща) та науково-методичному семінарі «Реформа системи освіти: досвід країн Європейського Союзу» (м. Ополе, Польща), де розглянули особливості організації навчального процесу у закладах вищої освіти країн Європи. В рамках участі у проекті відбулося знайомство з історією, мовою та культурою Польщі та інших країн Європи, історією створення Європейського Союзу, особливостями системи освіти, формування активної громадської позиції, спрямованої на встановлення в Україні європейських стандартів життя та освіти.

Учасники представили особливості освітньої системи України, презентували інноваційні методи та форми організації навчального процесу у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького, зустрілися з деканом, першим проректором та ректором Вищої технічної школи м. Катовіце.  Завершився проект врученням сертифікатів учасників, обміном досвідом та обговоренням орієнтирів подальшої співпраці

«Студ-Бумеранг»

Мелітопольським державним педагогічним університет імені Богдана Хмельницького у партнерстві з Університетом Humanitas (м.Сосновець, Республіка Польща) з 27 вересня по 5 жовтня 2019 року в рамках реалізації проекту студент наукового гурткаПшеничний Микита став учасником програми «Студ-Бумеранг» – креативна платформа для міжкультурного діалогу студентської молоді. Мета проєкту ‒ підтримка студентських ініціатив створення комунікативної платформи, як дієвого механізму формування громадянської активності, толерантності та інтеркультурної компетенції молоді. Учасниками проекту стали 40 осіб (по 20 осіб з України та Польщі). Основні завдання проекту передбачали: обмін сучасними практиками функціонування креативного студентського простору та налагодження міжкультурного діалогу задля розвитку відкритості та толерантності студентської молоді;  розширення співпраці між Мелітопольським державним педагогічним університетом імені Богдана Хмельницького та університетом Хуманітас, зокрема в питаннях роботи з молоддю та роботи студентського самоврядування; створення молодіжної комунікативної платформи для розвитку міжкультурного діалогу студентської спільноти. Викладачі познайомилися з особливостями організації освітнього процесу, прослухали курс лекцій з питань міжкультурної комунікації, польської культури, обмінялися сучасними практиками функціонування креативного студентського простору. Програма перебування також включала в себе й цікаві екскурсії, які дозволили долучитись до польської історії та культури. Завершився проект підписанням Меморандуму про створення спільної комунікативної платформи для студентської молоді та визначенням пріоритетних напрямів подальшої співпраці двох вишів.