Випусники спеціальності
- Атаманчук Оксана Валеріївна
- Вєтрова Ольга Павлівна
- Волобуєва Олена Сергіївна
- Гречішнікова Анна Сергіївна
- Єгорова Ольга Ігорівна
- Зачепило Дар’я Василівна
- Іващенко Олександра Юріївна
- Колодий Яна Миколаївна
- Комаров Олег Сергійович
- Крупенко Ольга Вікторівна
- Марєєва Інна Юріївна
- Мартинюк Анастасія Геннадіївна
- Махонько Юлія Олегівна
- Мусiєко Наталiя Юрiiвна
- Нудьга Олена Валентинівна
- Остапенко Тетяна Сергіївна
- Пантова Олександра Юріївна
- Прийменко Вікторія Миколаївна
- Прутских Юлія
- Семікін Михайло Олександрович
- Стефанюк Антонiна Анатоліївна
- Шкаран Оксана Геннадіївна
- Шкурко Ольга Анатоліївна
Асоціація випускників університету
Запрошуємо випускників до Асоціації випускників МДПУ імені Богдана Хмельницького. Зареєструватися можна за посиланням
Місця працевлаштування і відгуки випускників кафедри психології (з анкет Асоціації випускників)
Столько времени прошло, а знания и навыки помогают каждый день. Я безумно благодарна родному университету за 5 лет шикарного обучения. Психологія МДПУ ім.Б.Хмельницького
Опубліковано Olga Alkhimenko Понеділок, 29 червня 2020 р.
Столько времени прошло, а знания и навыки помогают каждый день. Я безумно благодарна родному университету за 5 лет шикарного обучения. Алхіменко Ольга
Психологія МДПУ ім.Б.Хмельницького
Журо Анастасія Олегівна
Роки навчання в університеті: 2012-2018
Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Державна установа “Мелітопольська установа виконання покарань (№ 144)”
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Поглиблене вивчення інструментів психодіагностики, основ психологічного консультування»
Шинкаренко (Джемела) Олена Сергіївна
Роки навчання в університеті: 2014 – 2019
Спеціальність: Психологія
Місце роботи: Державна установа “Центр пробації”
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«На кафедрі нашого університету все чудово. У нас найкращі та талановиті викладачі, які відкривають велику платформу знань для кожного студента, але у відповідальності самого здобувача знань – приймати цей обсяг чи плисти за течією. Тому я вважаю, що навчатися та бути затребуваним працівником, чи пасти задніх за мізерну заробітню плату – вибір особистий. Серед побажань – волію аби стосунки між викладачами та студентами були такі ж як у наш час:)»
Алхіменко Ольга Ігорівна
Роки навчання в університеті: 2012-2018
Спеціальність: Практична психологія, психологія
Місце роботи: Натів – Ізраїльський культурний центр при посольстві держави Ізраїль в Україні
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Перші два роки навчання студенти повторюють те, що вчили у школі та на підготовці до ЗНО, через це важко підняти мотивацію студентів. Тому, на мій погляд, слід зменшити загальноосвітні предмети та збільшити фахові. Збільшити кількість практичних, а лекції давати на самовивчення. Зменшити кількість письмових робіт, а залікові роботи здавати усно.»
Дук (Зайцева) Юлія Миколаївна
Роки навчання в університеті: 2012-2018
Спеціальність: Психологія
Місце роботи: Державна служба зайнятості/провідний фахівець з профорієнтації
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Більше практичних занять, більш спеціалізовані місця практик (не тільки школи, а й організації різної спрямованості). Сприяння створенню особистої методичної бази студентом під час навчання»
Захарченко (Єрмоліна) Валерія Анатоліївна
Роки навчання в університеті: 2010-2015
Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Компанія “Бінотел” (м.Київ)
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Дуже добре було б, якщо в університеті була можливість вивчати на вибір додаткові предмети для особистого розвитку.»
Фокіна Ганна Антонівна
Роки навчання в університеті: 2007-2012, 2018-2019
Спеціальність: Практична психологія. Соціальна робота.
Місце роботи: ЗОШ I ступеня № 3 м. Мелітополь
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Прошу відкрити спеціальність логопед-дефектолог з чіткою направленістю до спеціальності. Щоб до програми входили практичні заняття, обмін досвідом, залучення спеціалістів та лікарів. В зв’язку з фізичними вадами дітей та розвитком інклюзивної освіти в місті Мелітополь та Україні в цілому прошу надавати тренінги та практичні заняття з дітьми з аутичним спектром, ДЦП, глухонімими та іншими. Дякую за розуміння та цікаве навчання всіх робітників вузу. Зичу міцного здоров’я, терпіння, мирного неба! Хай вас Бог оберігає!»
Заколотюк Валерія Геннадіївна
Роки навчання в університеті: 2013-2018
Спеціальність: Психологія
Місце роботи: ДНЗ 8 м. Мелітополь
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Дуже хотілося б, щоб майбутнім фахівцям давали більш докладнішу інформацію про те, де вони можуть працювати з дипломом ” Психолога”. Наприклад, аби працювати військовим психологом або психологом в поліції, недостатньо мати диплом, а необхідно пройти серйозний конкурс, мати гарну фізичну підготовку та пройти навчання пів року. Щоб працювати hr-менеджером можна взагалі не мати освіти психолога)
Я вважаю, що кафедра Психології- найкраща! Саме там справжні фахівці, котрі закохані в свою роботу і віддають своє натхнення студентам)»
Кірпік Дар’я Юріївна
Роки навчання в університеті: 2012-2018
Спеціальність: Психологія
Місце роботи: Служба у справах дітей Мелітопольської міської ради
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Приділяти більше уваги формуванню практичних навичок, використовувати різноманітні форми практичної роботи близької до завдань професійної діяльності; співпраця з іншими вищими навчальними закладами, обмін досвідом; участь у тренінгах, фестивалях»
Хомотюк Наталя Михайлівна
Роки навчання в університеті: 2017 -2019
Спеціальність: Психологія
Місце роботи: Спілка ветеранів АТО, психолог
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Приділити більше уваги в навчанні вузьким напрямкам (нішам), які займуть випускники , будь то шкільні психологи по роботі з дітьми чи в роботі з сім’ями, організаціями, тощо.»
Осипова Ангеліна Сергіївна
Роки навчання в університеті: 2013-2018
Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Комунальний заклад “Центр позашкільної освіти” Мелітопольської міської ради Запорізької області
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«Зробити виробничу практику не лише у закладах освіти.»
Іванова Марія Юріївна
Роки навчання в університеті: 2015-2020
Спеціальність: Практична психологія
Місце роботи: Реєстратор у приватній лабораторії, фрілансер
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«До організації освітнього процесу треба більше приділяти практичним завданням, які допоможуть студентам на собі перевірити методи психології, а також розкрити свої вміння та навички. Більше цікавих заходів та побудови пар, та менше сухих лекцій.»
Канівець Аліна Володимирівна
Роки навчання в університеті: 2012-2018
Спеціальність: Психологія, Середня освіта “Мова і література (англійська)”
Місце роботи: Загальноосвітня школа, вчитель англійської мови, педагог- організатор
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«В університеті більше практичних занять. Розбір більш детальної документації організації. Щоб майбутні вчителі могли орієнтуватись в них без проблем в перші роки своєї роботи.»
Степаніщева Наталя Олександрівна
Роки навчання в університеті: 2013 – 2018
Спеціальність: Практичний психолог
Місце роботи: ФГУП «УВО Мінтрансу Росії»
Пропозиції до змісту та організації освітнього процесу в університеті (інституті) з урахуванням Вашого професійного досвіду та потреб ринку праці:
«На мій погляд освітній процес в університеті організований дуже добре!»
Мазнюк Яна Владимировна
Роки навчання в університеті: 2010-2016
Спеціальність: Практичний психолог
Місце роботи: КП “Міськводоканал” ТМР
Гончарова (Лозова) Ольга Анатоліївна
Роки навчання в університеті: 1999-2004
Спеціальність: Практична психологія. Мова і література англійська
Місце роботи: МДПУ імені Богдана Хмельницького
Мостова (Работа) Тетяна Олександрівна
Роки навчання в університеті: 2010-2016
Спеціальність: Психологія
Місце роботи: ДУ Запорізький обласний лабораторний центр МОЗ України
Федорець (Легка) Надія Сергіївна
Роки навчання в університеті: 2010 – 2015
Спеціальність: Практичний психолог
Місце роботи: Комунальний заклад «Мирненський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Запорізької обласної ради
Бородій Інна Миколаївна
Роки навчання в університеті: 2013-2018
Спеціальність: Практическая психология
Місце роботи: Высоковская ОШ I-III ступеней