Індивідуальні науково-дослідні теми

Науково-дослідна тема кафедри 2021-2023 рр.:

“Теорія і методика вдосконалення професійної підготовки педагога-музиканта і хореографа у системній цілісності формальної, неформальної та інформальної освіти.”

 

БАГРІЙ ТЕТЯНИ ЄФРЕМІВНИ Методика формування виконавсько-інтерпретаційних навичок педагога-музиканта в процесі вивчення дисциплін диригентсько-хорового циклу.

ВАСИЛЕНКО ЛЮДМИЛИ МИХАЙЛІВНИ Теоретико-методологічні засади ефективності вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.

ВРУБЕЛЬ ГАННИ ФЕДОРІВНИ Методи формування фахової майстерності педагога-музиканта в процесі професійної діяльності в закладах вищої освіти.

ПЕРЕВЕРЗЄВОЇ ОЛЕНИ ВАЛЕНТИНІВНИ Методика оптимізації диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти.

САВЛУК ІРИНИ ВІТАЛІЇВНИ Технологія формування інформаційно-цифрової компетентності в процесі фахової підготовки музиканта-педагога і хореографа.

СЕГЕДИ НАТАЛІ АНАТОЛІЇВНИ Системна цілісність формальної, неформальної та інформальної освіти майбутнього педагога-музиканта і хореографа як соціокультурний процес професійного розвитку особистості.

СОПІНОЇ ЛЮДМИЛИ ГЕННАДІЇВНИ Технологія педагогічного супроводу індивідуальної освітньої траєкторії студента в контексті студентоцетрованої професійної підготовки педагогів-музикантів.

ЧЕРВОНСЬКОЇ ЛІЛІЇ МИКОЛАЇВНИМетодичні основи вдосконалення фахової підготовки педагога-музиканта і хореографа у системі формальної та інформальної освіти.

 

 

Науково-дослідна тема кафедри 2018-2020 рр.:

«Методологічні засади педагогіки мистецтва для культурного зростання особистості в умовах вітчизняних реформ загальної і вищої освіти» (номер державної реєстрацiї: 0118U004185)

 

Багрій Т.Є. «Артистизм майбутнього педагога-музиканта в структурі диригентсько-хорової підготовки»

Брежнєва С.Б. «Культурний розвиток менонітів-колоністів (кінець XVIII – початок XX століття) засобами музичного мистецтва»

Василенко Л.М. «Теоретичні та методичні основи забезпечення всебічного розвитку особистості вчителя музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки»

Врубель Г.Ф. «Формування диригентської компетентності у майбутнього вчителя музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін»

Мержева Л.Ф. «Методика формування артистизму майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки (на засадах театральної педагогіки)»

Мітєва АМ. «Формування та вплив національної самосвідомості на культурне зростання майбутніх вчителів музичного мистецтва»

Міщенко С.П. «Формування виконавської компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва у вокальному класі»

Панченко Г.П. «Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя музичного мистецтва у вокальному класів у світлі компетентнісного підходу»

Переверзєва О.В. «Психолого-педагогічний супровід культурного зростання майбутнього вчителя мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки»

Романцова С.О. «Формування творчих здібностей дітей в хореографічному колективі»

Савлук І.В. «Методичний супровід опанування мистецької спадщини композиторів України ХХ ст. як передумова культурного зростання особистості майбутнього педагога-музиканта у процесі фахової підготовки»

Сегеда Н.А. «Методологічні засади художньо-педагогічного супроводу культурного зростання особистості в умовах вітчизняних реформ у вищій освіті»

Сопіна Л.Г. “Формування індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва”

Ускова А.Л. «Теоретико-методичні засади формування морально-духовного світогляду майбутніх хореографів у вищих педагогічних навчальних закладах»

Харченко Ю.Т. «Теоретичні основи становлення професійно-педагогічної культури концертмейстера вищого навчального закладу»

Червонська Л.М. «Теоретичні та методичні основи професійної підготовки студентів-хореографів в умовах сучасної вищої школи»

 

Репозиторій наукових праць викладачів та концертмейстерів кафедри