Науково-практична ЛАБОРАТОРІЯ

Міжкафедральна науково-практична лабораторія

художньо-виконавської і педагогічної самореалізації

вчителя мистецтва та хореографії

Міжкафедральна науково-практична лабораторія художньо-виконавської  і педагогічної самореалізації вчителя мистецтва та хореографії представляє різнозмістовну діяльність кафедр теорії і методики музичної освіти та хореографії та інструментального виконавства і музичного мистецтва естради.

Основними завданнями міжкафедральної науково-практичної лабораторії є:

  1. Науковий, методичний, психолого-педагогічний супровід акмеологічно орієнтованої підготовки майбутніх педагогів музичного мистецтва та хореографії до професійної самореалізації.
  2. Виконання науково-дослідних і експериментальних робіт відповідно до перспектив розвитку науково-технічної та науково-педагогічної політики університету,  покращення якості підготовки фахівців з метою їх відповідності діючим освітнім та міжнародним стандартам, вимогам сучасного ринку праці. Науково-дослідна тема кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії “Методологічні засади педагогіки мистецтва для культурного зростання особистості в умовах вітчизняних реформ загальної і вищої освіти”; науково-дослідна тема кафедри інструментального виконавства та музичного мистецтва естради: “Формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів-музикантів у процесі професійного розвитку”.
  3. Розроблення та впровадження нових методик організації навчально-виховного процесу у вищій школі, оцінки якості підготовки фахівців, розробки технологій формування професійно компетентних фахівців.
  4. Відомості про наукове та науково-технічне співробітництво із закордонними організаціями (договори, участь у виставках, кількість грантів та інше).

У межах лабораторії:

  • активно впроваджується інноваційна освітня технологія “Методична майстерня педагога нової української школи”;
  • відбувається апробація навчально-методичної літератури викладачів;
  • підготовлено публікації студентів та їх участь науково-практичних конференціях різного рівня.

                       Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії                                       плідно співпрацює з науково-освітніми та мистецькими закладами:

Національним педагогічним університетом ім. М.П.Драгоманова, Київський університет ім. Б.Грінченка, Харківською гуманітарно-педагогічною академією, Кам’янець-Подільським національним університетом ім. І.Огієнка, Прикарпатським національним університетом ім. В.Стефаника, Дніпропетровською консерваторією ім. М.Глінки, Запорізьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, Сумським державним педагогічним університетом імені Антона Семеновича Макаренка, Університет гуманітарних та природничих наук імені Яна Длугоша (Польща), Вища школа лінгвістична в Ченстохові (Польща), Північно-Казахстанський державний університет імені Манаша Козибаєва (Казахстан), Горійський державний педагогічний університет (Грузія), “Шуменський університет ім. Єпископа Костянтина Преславського” м. Шумен (Болгарія), Південно-Західний університет “Неофіт Рілскі”, м. Благоєвград (Болгарія), Пловдівський університет імені Паісія Хілєндарського, м. Пловдів (Болгарія), Університет витончених мистецтв, м. Коліма (Мексика), Державний університет Республіки Молдова імені “Іона Крянге”, Тайшанський університет (КНР), Мельбурнський університет та Мельбурнська консерваторія, м. Мельбурн (Австралія), University of Houston Clear Lake USA (League City, Texas).

Результати співпраці є:

  1. Участь у конференціях вказаних освітніх закладів.
  2. Впровадження авторських методик дисертаційних досліджень з проблем музично-педагогічної підготовки, складання відгуків на автореферати

🎓 Науковий студентський гурток “Acme-school” (кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії)

 

🎓 Студентське наукове об’єднання “Aкколада” (кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради)