Архів (силабуси, робочі програми)
- Рівень вищої освіти перший (бакалаврський)
- Рівень вищої освіти другий (магістерський)
- Рівень вищої освіти третій (доктор філософії)
Інформація щодо врахування в освітніх програмах підготовки працівників
(для рівня базової загальної середньої освіти ) вимог і завдань НУШ
В МДПУ імені Богдана Хмельницького відбувається систематичний моніторинг освітніх реформ, зміст яких стає предметом аналізу і підставою для внесення змін в освітні програми підготовки вчителів, оновлення яких відбувається щорічно. Зміст, форми і методи викладання освітніх компонентів освітніх програм професійної підготовки вчителя реалізуються на засадах особистісно орієнтованого, комптентнісного, параксеологічного підходів, завдяки чому на практиці реалізується принцип людиноцентрованості, на якому побудована сучасна ідеологія освітніх реформ в школі.
Пропонуємо стислий перелік заходів з врахування в освітніх програмах підготовки працівників для рівня базової загальної середньої освіти в галузі Мистецтв:
- відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (2020) внесено зміни у зміст освітніх компонентів ОПП та ОНП професійної підготовки вчителя (що відбито у протоколах кафедри, робочих програмах освітніх компонентів, висвітлено на веб-сторінці випускової кафедри);
- на фахових дисциплінах з теорії і методики музично освіти, методики викладання інтегрованого курсу Мистецтво, хорового класу та ін. опрацьовано оновлену систему оцінювання відповідно до Методичних рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції “Нова українська школа”;
- здійснюються зустрічі зі стейкхолдерами для обговорення стандартів базової загальної середньої освіти та виявлення необхідних змін у змісті освітніх програм відповідно до них;
- проведено науково-методичні заходи, зокрема, “Методичні майстерні” (На зазначених заходах у діалозі здобувачів педагогічної освіти та вчителів розглядаються взаємозв’язки сучасних вимог базової середньої освіти і освітньої програми та надається інструментарій щодо вирішення практичних задач в процесі реалізації на уроці).