012 Дошкільна освіта

Правила вступу 2024

АНКЕТА ВСТУПНИКА (заповніть анкету та отримайте персональну консультацію гаранта освітньої програми)

 

Професійна підготовка фахівців зі спеціальності «Дошкільна освіта» забезпечується кафедрою соціальної роботи та дошкільної освіти. У рамках програми здобувачі вищої освіти знайомляться з сучасними уявленнями про цілі дошкільної освіти, організацією та проведенням освітньо-виховної роботи з дітьми раннього і дошкільного віку, традиційними та інноваційними підходами до вирішення проблем дошкільної освіти; опановують гностично-дослідницьку, освітньо-виховну, конструктивно-організаційну, діагностичну, консультативно-координальну функції професійної діяльності; здобувають базові знання про теоретико-методологічні засади й ключові результати досліджень з дошкільної освіти та навчальних дисциплін з циклу професійної та практичної підготовки студента. Успішне завершення програми передбачає здобуття фундаментальних та професійно орієнтованих знань та вмінь, здатності вирішувати професійні завдання у галузі дошкільної освіти. Важливим завданням навчання є формування у майбутніх вихователів активної педагогічної позиції, що здатна забезпечити самостійне сприйняття ними тих педагогічних інновацій, які значної мірою і становлять зміст педагогічної діяльності.

Вихователь – це не просто високоосвічена людина, а, насамперед, той, хто вміє передавати свої знання іншим, пояснити незрозуміле, знайти ключ до здібностей кожної дитини. 

 

 

ПОСАДИ

Для освітнього ступеня «бакалавр»:

  • вихователь закладу дошкільної освіти;
  • вчитель-логопед освітнього закладу;
  • вихователь дітей дошкільного віку в інтернатному закладі;
  • вихователь дітей дошкільного віку в сім’ї;
  • організатор дошкільної освіти у районних та міських відділах освіти;
  • гувернер.

Для освітнього ступеня «магістр»:

  • вихователь дітей дошкільного віку;
  • вчитель-логопед;
  • вчитель початкової школи;
  • методист у закладах дошкільної освіти всіх типів та форм власності;
  • вихователь-методист;
  • вихователь дітей дошкільного віку в інтернатному закладі;
  • керівник закладу дошкільної освіти;
  • спеціаліст з організації дошкільної освіти при місцевих відділах освіти.

ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • заклади дошкільної освіти;
  • загальноосвітні навчальні заклади;
  • центри психолого-педагогічної реабілітації та корекції для дітей з вадами слуху та мовлення;
  • спеціалізовані заклади дошкільної освіти;
  • місцеві відділи освіти;
  • навчально-виховні, наукові і методичні установи на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з базовою вищою освітою типовими номенклатурами посад.