012 Дошкільна освіта

АНКЕТА ВСТУПНИКА (заповніть анкету та отримайте персональну консультацію гаранта освітньої програми)

 

Професійна підготовка фахівців зі спеціальності «Дошкільна освіта» забезпечується кафедрою соціальної роботи та дошкільної освіти. У рамках програми здобувачі вищої освіти знайомляться з сучасними уявленнями про цілі дошкільної освіти, організацією та проведенням освітньо-виховної роботи з дітьми раннього і дошкільного віку, традиційними та інноваційними підходами до вирішення проблем дошкільної освіти; опановують гностично-дослідницьку, освітньо-виховну, конструктивно-організаційну, діагностичну, консультативно-координальну функції професійної діяльності; здобувають базові знання про теоретико-методологічні засади й ключові результати досліджень з дошкільної освіти та навчальних дисциплін з циклу професійної та практичної підготовки студента. Успішне завершення програми передбачає здобуття фундаментальних та професійно орієнтованих знань та вмінь, здатності вирішувати професійні завдання у галузі дошкільної освіти. Важливим завданням навчання є формування у майбутніх вихователів активної педагогічної позиції, що здатна забезпечити самостійне сприйняття ними тих педагогічних інновацій, які значної мірою і становлять зміст педагогічної діяльності.

Вихователь – це не просто високоосвічена людина, а, насамперед, той, хто вміє передавати свої знання іншим, пояснити незрозуміле, знайти ключ до здібностей кожної дитини. 

 

 

ПОСАДИ

Для освітнього ступеня «бакалавр»:

  • вихователь закладу дошкільної освіти;
  • вчитель-логопед освітнього закладу;
  • вихователь дітей дошкільного віку в інтернатному закладі;
  • вихователь дітей дошкільного віку в сім’ї;
  • організатор дошкільної освіти у районних та міських відділах освіти;
  • гувернер.

Для освітнього ступеня «магістр»:

  • вихователь дітей дошкільного віку;
  • вчитель-логопед;
  • вчитель початкової школи;
  • методист у закладах дошкільної освіти всіх типів та форм власності;
  • вихователь-методист;
  • вихователь дітей дошкільного віку в інтернатному закладі;
  • керівник закладу дошкільної освіти;
  • спеціаліст з організації дошкільної освіти при місцевих відділах освіти.

ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • заклади дошкільної освіти;
  • загальноосвітні навчальні заклади;
  • центри психолого-педагогічної реабілітації та корекції для дітей з вадами слуху та мовлення;
  • спеціалізовані заклади дошкільної освіти;
  • місцеві відділи освіти;
  • навчально-виховні, наукові і методичні установи на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з базовою вищою освітою типовими номенклатурами посад.