22 лютого 2024 року на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка у змішаному форматі була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія і практика».
Сьогодні 22 лютого 2024 року на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка у змішаному форматі була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія і практика».
Викладачі кафедри початкової і спеціальної освіти, а також члени Наукового гуртка «Ерудит» та Студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку» взяли участь у цьому заході як доповідачі, так і як слухачі.
Конференцію відкрив Курок Олександр Іванович (доктор історичних наук, професор, в. о. ректора Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка).
Організаторами були заплановані наступні секції для участі:
- Формування гнучких умінь (soft skills) як психолого-педагогічна проблема.
- Розвиток гнучких умінь у здобувачів вищої освіти.
- Теоретико-методичні основи формування soft skills у здобувачів загальної середньої освіти.
- Формування наскрізних умінь у здобувачів дошкільної освіти.
Наразі дана тематика є дуже актуальною. Не може бути професіоналів без soft skills. Під «м’якими навичками» часто розуміють соціальні та психологічні навички, які не пов’язані безпосередньо з професією, але необхідні для нормальної комунікації в рамках професійної діяльності, ефективної роботи та успішного функціонування в суспільстві.
Найбільш важливими і затребуваними наразі є комунікативні навички, комп’ютерна та технічна грамотність, міжособистісні навички, адаптивність, дослідницькі навички, навички управління проектами, навички вирішення проблем, знання та вдосконалення бізнес-процесів, трудова етика, емоційний інтелект.
Сучасний підхід до акредитації освітніх програм, що проводиться та реалізується в межах компетенції та діяльності Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, приділяє значну увагу потенціалу набуття студентами «м’яких» навичок, дисциплінам, методам і формам навчання, що використовуються з цією метою, та їх ефективності.
Дякуємо нашим партнерам за надану можливість прийняти участь у конференції.