22 лютого 2024 року на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка у змішаному форматі була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія і практика».

Сьогодні 22 лютого 2024 року на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка у змішаному форматі була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія і практика».

Викладачі кафедри початкової і спеціальної освіти, а також члени Наукового гуртка «Ерудит» та Студентської наукової лабораторії «Екологічна освіта для сталого розвитку» взяли участь у цьому заході як доповідачі, так і як слухачі.

Конференцію відкрив Курок Олександр Іванович (доктор історичних наук, професор, в. о. ректора Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка).

Організаторами були заплановані наступні секції для участі:

  1. Формування гнучких умінь (soft skills) як психолого-педагогічна проблема.
  2. Розвиток гнучких умінь у здобувачів вищої освіти.
  3. Теоретико-методичні основи формування soft skills у здобувачів загальної середньої освіти.
  4. Формування наскрізних умінь у здобувачів дошкільної освіти.

Наразі дана тематика є дуже актуальною. Не може бути професіоналів без soft skills. Під «м’якими навичками» часто розуміють соціальні та психологічні навички, які не пов’язані безпосередньо з професією, але необхідні для нормальної комунікації в рамках професійної діяльності, ефективної роботи та успішного функціонування в суспільстві.

Найбільш важливими і затребуваними наразі є комунікативні навички, комп’ютерна та технічна грамотність, міжособистісні навички, адаптивність, дослідницькі навички, навички управління проектами, навички вирішення проблем, знання та вдосконалення бізнес-процесів, трудова етика, емоційний інтелект.

Сучасний підхід до акредитації освітніх програм, що проводиться та реалізується в межах компетенції та діяльності Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, приділяє значну увагу потенціалу набуття студентами «м’яких» навичок, дисциплінам, методам і формам навчання, що використовуються з цією метою, та їх ефективності.

Дякуємо нашим партнерам за надану можливість прийняти участь у конференції.

Залишити відповідь